younis - جميع رسائل المستخدم
8/21/2009 7:46:54 PM
قلي على الله وابتعد عنك وارتاح نظرة عنيك
نظرة عنيك ليه دى كفاية عليه
لمسة ايديك ليه كلها حنية
كل كلامك ليه حب ورمانسية
يارب يخليك ليه ...
دا انت كل ماليه ... ياملاكى
ضمينى اكتر.. يا عنيه
دا انا كل ما اقدملك روحى
نظرة عنيك ترجعها ليه
دانا كل ما ابعد عنك
تلاقينى فسرابك مستني
دانا كل ما ادمع ليك
ضحكة عينيك تمسحها ليه
دانا كل ما تعب ليك
حنية ايديك تنسينى ما ليه
ضمينى اكتر يا عينيه
ونسينى الدنيا ....

يونس المصري
1/24/2010 10:38:12 AM
قصص زواج عن طريق الموقع khitba السلام عليكم للجميع مع احترامي لكل المشتركين بهذا الموقع الجميع لايحتاجون الزواج بل يحتاجون للعب بمشاعر الناس هذا وجهة نظري وراي واتمني من المسئول عن الموقع احترامه وتقديره ولا يحجبه ... واود ان اقول للجميع الباحثات عن الزواج ان اهم شئ هو الستر والمودة بين الطرفين وليس قراءة بيانات الاشخاص ليه ما يكون هناك ارتياح لاحد الاشخاص ماتبادرين بطلب المعلومات عنه وعن شخصه حتي يتم الله لكم في الخير واحب قول شئ هام اني مثلا حضرت الكويت مثلا بظروف خاصة جدا هذا وكنت سابقا اعمل بمصر بمكان حساس جدا حضرت هنا وعملت سكرتير لاحد الكويتين والذي شعر اني صاحب مبادي وغير مؤهل لهذا العمل لكن لمس في الاجتهاد في عمل والمصابرة علي اتقان العمل والجدية فاصر علي وقال اني انسان ناجح متكامل والحمدلله انا لي بالكويت حتي الان ثلاث شهور فقط وكان رايه في هكذا قلت هذا من عند الله واني سالك طريق خير والحمدلله لكن ارجع لموضوعي وهو طلب الزواج كيف اتزوج هنا في بلد انا لا اعرف فيها احد والجميع هنا من المغتربين غير الملتزمين وغير العاقلين غارقين في بحر اسمه نساء الفلبين ( ليس الكل طبعا فهناك محترامات متدينات )فهن ارخص شئ هنا بالكويت فما العمل والبعض يدعي ان السيدات الكويتات لا يودن الرجل المصري لانه يتكلم كتير وغاوي مشاكل ليس الكل المصريين هناك مصريين اعفاء يحبون الحياة والضحك والجد وكل شئ في وقت واحد
اتمني ان اكون فرغت ما في عقلي لاني محتاج زوجة بجد ومش عاوز اغرق انا ايضا في هذا اليم من المعاصي لان الزواج الحلال هو اجمل شئ في الوجود والله ما تشعر بالامان والراحة الا مع زوجتك في بيتك وادعو الله ان يرزقكك منها اطفال سوف تحبها وتقدرها اكتر واكتر
اتمني من اي انسانة محترمة نفسها تعيش مع رجل مصري الحمد لله ناجح صادق لايحب الكدب مهما كان مكافح طموح الاتصال علي انا محتاج زوجة فعلا
يونس المصري
الصفحات 1
تسجيل faq AspNetForum v.0.0.0.0